ראשי//כלליהציונות הדתית: "בנט תתנצל"רועי שושהג שבט ה'תשפב (05.01.22)00הציונות הדתית: "הבריונות ואיבוד העשתונות של בנט במליאת הכנסת והשיח הירוד כלפי ח"כ אורית סטרוק אינם ראויים. אורית מקדישה את חייה למען מדינת ישראל, שיח מבזה כלפיה מבזה את המדבר ומבזה את הציבור בישראל. בנט תתנצל". 0כתבו תגובה