accessibility-icon
share-icon

רה"מ בנט ורה"מ בריטניה שוחחו על ההתמודדות עם נגיף הקורונה

אדיר לחקים

אדיר לחקים

ב שבט ה'תשפב (04.01.22)

0

like

0

dislike


השניים שוחחו על שורת נושאים משותפים בין המדינות, בדגש על סוגיית הגרעין האיראני וכן סוגיות אזוריות ברקע שיחות וינה.

המנהיגים דיברו על חשיבות המשך התיאום בין המדינות להשגת המטרות המשותפות.

עוד שוחחו רה"מ בנט וראש הממשלה ג׳ונסון על ההתמודדות עם נגיף הקורונה במדינותיהם, בדגש על ניהול גל האומיקרון ומאמץ החיסונים ככלי מוביל לצליחתו.

עקבו אחרינו גם ב-Google News