ראשי//כלליבי"ח רמב"ם: "הפצוע הגיע בהכרה מלאה, מצבו יציב לחלוטין"רועי שושהב שבט ה'תשפב (04.01.22)00פרופ' מיקי הלברטל, מנהל בית החולים רמב"ם: "הפצוע הגיע בהכרה מלאה, מצבו יציב לחלוטין עם פציעות לא משמעותיות. מטופל ביחידה לטיפול נמרץ עם היפותרמיה. מצבו יציב לחלוטין״ 0כתבו תגובה