accessibility-icon
share-icon

בי"ח רמב"ם: "הפצוע הגיע בהכרה מלאה, מצבו יציב לחלוטין"

רועי שושה

רועי שושה

ב שבט ה'תשפב (04.01.22)

0

like

0

dislike


פרופ' מיקי הלברטל, מנהל בית החולים רמב"ם: "הפצוע הגיע בהכרה מלאה, מצבו יציב לחלוטין עם פציעות לא משמעותיות. מטופל ביחידה לטיפול נמרץ עם היפותרמיה. מצבו יציב לחלוטין״

עקבו אחרינו גם ב-Google News