חה"כ שמחה רוטמן: "כשאמרנו שמי שמקים ממשלה עם לפיד מביא את מדינת ישראל למסלול אוסלו במהירות שיא, הם אמרו שאנחנו מגזימים. מנסים להפחיד, סתם כי אנחנו מבואסים באופוזיציה".
עוד אמר כי: "בשם השנאה לנתניהו והמגלומניה, גדעון סער ונפתלי בנט מחזירים את ישראל שלושה עשורים לאחור ומחריבים את מעמדה המדיני שלי ישראל".
