שר הבריאות ויו"ר הכנסת לשעבר, ח"כ יולי אדלשטיין ממפלגת הליכוד על מצב הקורונה בישראל: "מערכי הבדיקות קורסים, כאוס במערכת החינוך, הנחיות מבלבלות וממשלה חסרת אונים.
שוב ראש הממשלה עומד מול המצלמות בשמונה בערב ומנסה להרגיע בעודו שרוי בפאניקה מוחלטת. זה פשוט גדול עליהם. הם יודעים זאת, אתם יודעים זאת – כולם יודעים: בכל תחום – זו פשוט ממשלת אסון".
