accessibility-icon
share-icon

מנכ"ל משרד הבריאות אישר מתן חיסון רביעי לבני 60 ומעלה

רועי שושה

רועי שושה

כט טבת ה'תשפב (02.01.22)

0

like

0

dislike


מנכ"ל משרד הבריאות, פרופ' נחמן אש, אישר הערב (יום א') מתן חיסון רביעי לבני 60 ומעלה ולצוותים הרפואיים

ההחלטה התקבלה לאור העלייה בתחלואה והחשש הנשקף לבריאותם של בני ה – 60 ומעלה. כמו כן, הוחלט לאפשר חיסון במנה רביעית גם לצוותים הרפואיים, לאור הצורך להגן עליהם, כמי שעומדים בחזית המאבק נגד נגיף הקורונה.

החיסון הרביעי יינתן בתנאי וחלפו 4 חודשים ממועד קבלת מנת החיסון השלישית.

עקבו אחרינו גם ב-Google News