מנכ"ל משרד הבריאות, פרופ' נחמן אש, אישר הערב (יום א') מתן חיסון רביעי לבני 60 ומעלה ולצוותים הרפואיים
ההחלטה התקבלה לאור העלייה בתחלואה והחשש הנשקף לבריאותם של בני ה – 60 ומעלה. כמו כן, הוחלט לאפשר חיסון במנה רביעית גם לצוותים הרפואיים, לאור הצורך להגן עליהם, כמי שעומדים בחזית המאבק נגד נגיף הקורונה.
החיסון הרביעי יינתן בתנאי וחלפו 4 חודשים ממועד קבלת מנת החיסון השלישית.
