accessibility-icon
share-icon

הליכוד מגיבים להצהרת בנט: "איבד שליטה על המגיפה"

רועי שושה

רועי שושה

כט טבת ה'תשפב (02.01.22)

0

like

0

dislike


הליכוד: "בנט איבד שליטה על המגיפה. הוא לא מנהל את הקורונה, הקורונה מנהלת אותו. הדבקת עדר זו לא אסטרטגיה אלא ביטוי להרמת ידיים ולאוזלת יד שמגלגלת את כל האחריות לאזרחים.

הגענו למצב העגום הזה בגלל שהממשלה המבולבלת וחסרת המנהיגות של בנט לא קיבלה שום החלטה כדי לעצור את המגיפה בזמן".

עקבו אחרינו גם ב-Google News