accessibility-icon
share-icon

רה"מ בנט בהצהרה לתקשורת: "החלטנו לפטור מחוסנים מבידוד"

רועי שושה

רועי שושה

כט טבת ה'תשפב (02.01.22)

0

like

0

dislike


העלייה בתחלואה | רה"מ בנט בהצהרה לתקשורת: "החלטנו לפטור מחוסנים מבידוד ולכן החיסון יגן עליכם מהמחלה ומהבידוד"

עקבו אחרינו גם ב-Google News