accessibility-icon
share-icon
צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה

תושבת רמת-גן נעצרה בחשד שהתעללה בשני ילדיה

אדיר לחקים

אדיר לחקים

כט טבת ה'תשפב (02.01.22)

0

like

0

dislike


מהמשטרה נסמר כי:
המשטרה עצרה במהלך סוף השבוע תושבת רמת גן בת 30, בחשד לתקיפת שני ילדיה, תינוק בן חמישה חודשים וילד בן 5.

על פי החשד, כתוצאה מהתקיפה אושפז התינוק לטיפול רפואי בבית חולים איכילוב.

החשודה נחקרה בחשד לתקיפה והתעללות בחסר ישע, ולאחר מכן הובאה בפני שופט ומעצרה הוארך בארבעה ימים, עד מחר.

לבקשת הסנגור ניתן איסור פרסום על שמה ופרטיה של החשודה עד להחלטה אחרת.

החקירה נמשכת.

עקבו אחרינו גם ב-Google News