accessibility-icon
share-icon

סמוטריץ': "בעזה מבינים שממשלת ישראל כבולה באזיקי רע"מ"

רועי שושה

רועי שושה

כח טבת ה'תשפב (01.01.22)

0

like

0

dislike


ח"כ בצלאל סמוטריץ' התייחס לירי לעבר תל אביב ואמר כי ממשלת בנט-עבאס מסוכנת למדינת ישראל: "אין חזית שממשלת בנט עבאס לא כושלת בה: איראן רגע לפני פצצה גרעינית, האומיקרון משתולל למימדים שלא הכרנו, אזרחי ישראל קורסים תחת עליית המחירים, הטרור ביו"ש משתולל, ועכשיו גם בעזה מבינים שממשלת ישראל כבולה באזיקי רע"מ ויורים טילים על תל אביב. ממשלת בנט עבאס – מסוכנת למדינת ישראל".

עקבו אחרינו גם ב-Google News