פינוי התחנה המרכזית בדרום ת"א: סגן ראש עיריית תל אביב, חיים גורן אמר: "כנציג ותושב דרום העיר אפעל כמיטב יכולתי בתוך העירייה לוודא שההסכם מיושם ומחצית מכמות האוטובוסים תצא מהתחנה בזמן הקצר ביותר האפשרי.
במקביל אפעל לשיפור סביבת התחנה המרכזית ולהפיכת האזור לנעים יותר ובטוח לתושבים ולמשתמשים במקום.
עלינו לוודא כי החלופות והפתרונות הנוספים מתבצעים באופן ראוי שלא יעתיק את בעיות התחנה למקומות אחרים אלא יפזר בצורה שוויונית ונכונה את התחבורה הציבורית בדרום העיר תוך שיפור ושדרוג המרחב הציבורי כולו".
