יו״ר ש״ס ח״כ אריה דרעי בטוויטר: "בשורת ממשלת מדושני העונג לשנת 2022: זינוק במחירי החשמל והארנונה, עליית מוצרי המזון הבסיסיים וגזירות כואבות בכיס. אנחנו הורדנו, הם מעלים. הם לא מרגישים אתכם ולא שומעים את כאבכם. עד מתי?! נמשיך לפעול למענכם ביום ובלילה עד שממשלה האנטי חברתית הזו תיפול. מנותקים, נמאסתם!".
