ראשי//כללירה"מ בנט על התחלואה: "בימים אלה אנחנו נכנסים לשיא הגל"רועי שושהכו טבת ה'תשפב (30.12.21)00ראש הממשלה, נפתלי בנט, בשיחה עם קברניט טיסת אל על שהביאה את תרופת פייזר לישראל. רה"מ בנט אמר כי: "התרופות מגיעות בדיוק בנקודת הזמן הקריטית. ממש בעצם בימים אלה אנחנו נכנסים לשיא הגל, ואני מאוד שמח שזה מגיע עכשיו". 0כתבו תגובה