accessibility-icon
share-icon

רה"מ בנט על התחלואה: "בימים אלה אנחנו נכנסים לשיא הגל"

רועי שושה

רועי שושה

כו טבת ה'תשפב (30.12.21)

0

like

0

dislike


ראש הממשלה, נפתלי בנט, בשיחה עם קברניט טיסת אל על שהביאה את תרופת פייזר לישראל.

רה"מ בנט אמר כי: "התרופות מגיעות בדיוק בנקודת הזמן הקריטית. ממש בעצם בימים אלה אנחנו נכנסים לשיא הגל, ואני מאוד שמח שזה מגיע עכשיו".

 

עקבו אחרינו גם ב-Google News