accessibility-icon
share-icon
צילום: מוא"ז שומרון
צילום: מוא"ז שומרון

יוסי דגן: "מחזירים לקדמת הבמה את רב המרצחים"

מערכת C14

מערכת C14

כה טבת ה'תשפב (29.12.21)

0

like

0

dislike

ראש מועצת שומרון יוסי דגן מזהיר: "מאחורי הקלעים מעבר למחוות, חשש להליכה לתהליך מדיני והקפאת בניה" ומזהיר: "העם לא ישתוק, המחנה הלאומי צריך להתאחד ולעמוד יחד ולמנוע מהלכים שנצטער עליהם דורות קדימה"


ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן מגיב הבוקר (ד') לפגישה הבוקר בין שר הבטחון לאבו מאזן ראש הרשות הפלסטינית: "פגישה מדאיגה, תמיד ובוודאי בעיתוי כזה, מנסים לגרור אותנו למהלכים מדיניים שאין להם רוב בכנסת, פגישה עם רב המרצחים אבו מאזן שבוע אחרי רצח יהודה דימנטמן מהווה מסר מסוכן, קיים חשש שיש כאן כוונה ללכת למהלך מדיני. המחנה הלאומי צריך להתאחד ולמנוע הליכה למהלכים מדיניים", אומר דגן.

"הזוי שממשלת ישראל מחזירה לבמה מכחיש שואה, ראש ארגון טרור, ומשלם משכורות לרוצחי אזרחים וחיילים", הוסיף דגן וקרא לראש הממשלה ושר הביטחון: "די לרוח העוועים של אוסלו, די למלחמה בחבריו של יהודה דימנטמן, תלמידי הישיבה היקרים בחומש. אבו מאזן מחלק לרוצחיו של יהודה משכורות. בטרור המשתולל – נלחמים. את ארץ ישראל – בונים", הוסיף.

דגן אמר כי ההסכמה של ראש הממשלה לפגישה כזו "מדאיגה לא פחות. אני קורא לראש הממשלה. עשה את תפקידך, והורד את הברקס. ייצג את הציבור שבשמו ובשם הערכים שלו באת לממשלה הזו. עצור את ההתרפסות המגוחכת הזו בפני אויבים ומתן פרס לטרור".

"עוד לא התקרר קברו של יהודה דימנטמן הי"ד, ובמקום לעשות פעולות תגמול בכפר המרצחים ולייצר הרתעה, במקום להרוס את בתי המחבלים, בוחרים להפגש עם הארכי רוצח, האיש שמסית לטרור בגלוי: אבו מאזן".

maximize-image
יהודה דימנטמן הי"ד. יהי זכרו ברוך

"פגישה עם מי שממשיך להסית כנגד מדינת ישראל, שרוצה לראות לא רק את יהודה ושומרון אלא גם את תל אביב כשלו בזמן שזה לא עשה ולו צעד אחד של הצהרה אפילו שקורא לעצור את האלימות, או שמוכן להכיר במדינת ישראל, מדאיגה מאוד".

"ברור לכולנו שפגישה כזו משמעותה אחת. הליכה למהלך מדיני. המחנה הלאומי צריך להתאחד ולמנוע את ההליכה למהלכים מדיניים שנצטער עליהם ולהקפאת בניה".

עקבו אחרינו גם ב-Google News