accessibility-icon
share-icon
מחלקת קורונה. צילום: דוברות בית החולים
מחלקת קורונה. צילום: דוברות בית החולים

ביה״ח הדסה עין-כרם פתח מחלקת קורונה בעקבות העלייה בתחלואה

יצחק אבוחצירא

יצחק אבוחצירא

כג טבת ה'תשפב (27.12.21)

0

like

0

dislike

בית החולים הדסה הודיע היום על פתיחת מחלקת הקורונה מחדש, לאחר שנסגרה מחוסר צורך בסוף הגל הקודם. במחלה ישנם כרגע כשבעה חולים


בבית החולים הדסה עין כרם נפתחה היום (שני) מחלקת קורונה בה מרוכזים נכון לשעה זו 7 חולי קורונה. המחלקה נפתחה מחדש לאחר שהייתה סגורה במשך חודשיים, עקב עלייה במספרי חולי הקורונה המאושפזים בשבועות האחרונים.

במחלקה מאושפזים כאמור 7 חולים, בהם אחד במצב קריטי ו- 3 במצב קשה.
גילאי החולים נעים בין 40 ל-88.

מנכ״ל הדסה, פרופ׳ יורם וייס מסר: ״בית החולים נמצא בתפוסה מלאה של חולים במחלקות הרגילות שאינן קורונה, כאשר המחלקות הפנימיות פועלות תחת עומס של ממש עם חולי שפעת ומחלות נשימתיות נוספות המאפיינות את עונת החורף.

אל אלה נוספה פתיחתה של מחלקת קורונה היום, כאשר יחידת טיפול נמרץ לחולי קורונה קשים תפתח אף היא בימים הקרובים ככל שיידרש. הצוותים המצוינים שלנו עושים כבר עכשיו מעל ומעבר בעבודה מאומצת מסביב לשעון על מנת להעניק טיפול איכותי ומלא לכלל החולים. אנו צפויים לקבל חולי קורונה נוספים בימים הקרובים, והדסה תיערך ככל שנדרש לקראת הבאות״.

פרופ׳ דרור מבורך, מנהל מחלקת הקורונה שנפתחה היום בהדסה. קרדיט: דוברות ביה"ח

עקבו אחרינו גם ב-Google News