accessibility-icon
share-icon

האסיר ששבת ברעב במשך 132 יום - הועבר מהכלא אל בי"ח במצב קשה

רועי שושה

רועי שושה

כב טבת ה'תשפב (26.12.21)

0

like

0

dislike


האסיר, הישאם אבו חוואש, השובת רעב כבר 132 ימים, הועבר מכלא רמלה אל בית החולים אסף הרופא במצב קשה.

עקבו אחרינו גם ב-Google News