accessibility-icon
share-icon

בנט יצא שלילי לקורונה: "יישאר בשלב זה בבידוד"

רועי שושה

רועי שושה

כב טבת ה'תשפב (26.12.21)

0

like

0

dislike


ראש הממשלה, נפתלי בנט, נמצא הערב (א׳) שלילי לקורונה. נוכח הימצאות בתו של רה"מ כחיובית לקורונה, נבדקה היום משפחת בנט בבדיקת PCR. יתר בני המשפחה שנבדקו קיבלו לפני זמן קצר תוצאה שלילית, למעט בנו הקטן שיבצע בדיקה נוספת נוכח תקלה בדגימה.

יחד עם זאת, וחרף התוצאה השלילית, רה"מ יישאר בשלב זה בבידוד מתוך נקיטת משנה זהירות.

עקבו אחרינו גם ב-Google News