accessibility-icon
share-icon
גילת ונפתלי בנט. צילום: יוסי זליגר, פלאש 90
גילת ונפתלי בנט. צילום: יוסי זליגר, פלאש 90

בתו של ראש הממשלה התגלתה כחיובית לנגיף הקורונה

ישראל שילר

ישראל שילר

כב טבת ה'תשפב (26.12.21)

0

like

0

dislike

ראש הממשלה בנט נבדק הבוקר (א׳) בבדיקת אנטיגן בכניסה לישיבת הממשלה וקיבל תשובה שלילית


בתו של ראש הממשלה התגלתה כעת כחיובית לנגיף הקורונה. ראש הממשלה בנט נבדק הבוקר (א׳) בבדיקת אנטיגן בכניסה לישיבת הממשלה וקיבל תשובה שלילית.

עם קבלת העדכון אודות בתו, יצא ראש הממשלה מישיבת הממשלה והישיבה מנוהלת כעת על ידי סגן ראש הממשלה, שר המשפטים גדעון סער. ראש הממשלה יעבור בדיקת PCR ועד לקבלת תשובה ישהה בבידוד ביתי, בנפרד מבתו. ראש הממשלה ובני משפחתו ינהגו בהתאם להנחיות ולכללים.

נזכיר, כי הבוקר בבדיקות אנטיגן שנערכו לפני ישיבת הממשלה, התגלתה אחת מעובדות משרד רה"מ כחיובית לקורונה. העובדת הועברה לבידוד באופן מיידי, ולא באה במגע עם ראש הממשלה או השרים. עובדים אחרים שבאו עם החולה במגע נבדקו וקיבלו תשובה שלילית בבדיקה, אך במטרה לנקוט משנה זהירות הנ"ל לא ישתתפו בישיבת הממשלה.

כעת נמסר כי גם ביתה של שרת החינוך יפעת שאשא-ביטון התגלתה כחיובית לנגיף הקורונה. בעקבות כך נעדרה הבוקר השרה מישיבת הממשלה ברמת הגולן. עם קבלת תוצאות בדיקת בתה, השרה עברה הבוקר בדיקת PCR ושוהה בבידוד עד לקבלת התוצאות.

לאחר קיום בדיקות נוספות היום(ב'), בהן הליך ריצוף גנטי, עודכן ראש הממשלה, נפתלי בנט, כי ישנו חשד בסבירות גבוהה לפיו בתו מאומתת לוראינט האומיקרון. תהליך הריצוף יושלם ביומיים הקרובים ולאחר מכן תתקבל תשובה סופית האם אכן מדובר בוריאנט האומיקרון. בהתאם, יישאר רה"מ בשלב זה בבידוד וימשיך לעבוד מביתו ברעננה. יוזכר, כי ראש הממשלה ביצע אתמול (א׳) בדיקת PCR שתוצאתה שלילית.

עקבו אחרינו גם ב-Google News