accessibility-icon
share-icon
גיא הוכמן. צילום מסך מהסרטון
גיא הוכמן. צילום מסך מהסרטון

"נפעמתי" | מה קרה כשהקומיקאי פגש ילדים חולי סרטן?

orel sabag

orel sabag

כב טבת ה'תשפב (26.12.21)

0

like

0

dislike

הסטנדאפיסט ואושיית הרשת גיא הוכמן הגיע לבקר ולשמח ילדים חולי סרטן, ולבסוף יצא מחוזק בעצמו. מה קרה שם?


לזה הקומיקאי גיא הוכמן לא ציפה. עמותת 'חיוך של ילד' שפועלת למען חולי סרטן הזמינה אותו להופיע בפני הילדים ובני הנוער המטופלים בבית החולים, ובמקום שהוא יצחיק וישמח אותם – קרה בדיוק הדבר ההפוך. מה גרם להוכמן להתרגש במיוחד?

כך כתב:

"הייתי עכשיו במופע סטנדאפ. שלי אבל לא שלי. אולי הייתי על הבמה, אבל לא אני הופעתי. אני רק צחקתי, והתרגשתי, ונפעמתי. אני הייתי הקהל והמצחיקנים היו מחלימים וחולים בסרטן מעמותת 'חיוך של ילד', וביניהם איזה אח יקר בן 20 שהוריד את הפרוטזה מהרגל ואמר 'תכיר זאת הבת זוג שלי'. הומור טהור".

"והייתה את הסטלנית שאמרה שהמחלה זה הדבר הכי טוב שקרה לה כי עכשיו יש לה מרשם לרפואי לכל החיים, או הבחור האתיופי שאמר לי 'אחי לא משנה מה אני אגיד עכשיו, זה הומור שחור'. פרייסלס. והכי גמר אותי הנער שאשכרה בא מטיפול מחובר לאינפוזיה, העירוי עדיין בוריד, הכובע על הראש והוא פשוט לא הפסיק להסתלבט על המצב. ואני פשוט עומד שם עם המיקרופון ביד. בשוק".

"כמעט כל ערב אני על במה, זכיתי שהעבודה שלי היא להצחיק. אבל יש מצב שרק היום הבנתי כמה באמת נחוץ, ומדהים, ומרפא, ומרגש הכלי זה שנקרא הומור עצמי. תודה לכם 'חיוך של ילד', תמשיכו לצחוק על העולם, ושרק תהיו לי בריאים".

עקבו אחרינו גם ב-Google News