ישיבת הממשלה צפויה להתקיים היום ברמת הגולן בקיבוץ מבוא חמה. סיבת המיקום הפסטורלי והחריג נעוצה באישור התוכנית לפיתוח של רמת הגולן: הקמת יישובים, הרחבת קצרין, שדרוג תשתיות, מקומות עבודה נוספים, התקנת סיבים ועוד. היקף ההשקעה צפוי לעמוד על מיליארד שקל.
מי שפחות התרשם מנכונותה של הממשלה הוא יו"ר התאחדות חקלאי ישראל עמית יפרח. לדבריו, מדובר בממשלת חלם. "ממשלת ישראל מתכנסת ברמת הגולן להשקת תוכנית לחיזוקו והכפלתו, וביד השניה מחסלת את החקלאות בגולן ברפורמת הייבוא מה שיגרום לנטישה המונית של שטחים ויישובים, שרובם מתפרנסים מחקלאות ומפרנסה תומכת חקלאות. לזה קוראים ממשלת חלם. גם לא תפוחים וגם לא מתיישבים".

יפרח מוסיף וקורא לראשי הקואליציה לעצור את הטרלול של שר האוצר. "דווקא היום, אנו קוראים לראש הממשלה, לראשי המפלגות ולשרים- לעצור, כאן ועכשיו, את הטרלול של ליברמן ולהקפיא באופן מיידי את צו הפחתת המכסים״ אמר.
