accessibility-icon
share-icon

ח"כ שלמה קרעי הגיע להפגנה מול ביתו של בנט: "הרסו את היהדות"

רועי שושה

רועי שושה

כא טבת ה'תשפב (25.12.21)

0

like

0

dislike


ח"כ שלמה קרעי ממפלגת הליכוד גם כן הגיע להפגנת הימין מול ביתו של רה"מ בנט: "כמו פרעה בפרשת השבוע על פי המדרש, שכדי לחזור לשלטון אמר לשונאי ישראל אצלו: "הריני עמכם לכל מה שתבקשו", גם בנט אומר לשותפים שלו, תעשו מה שאתם רוצים, תהרסו את היהדות, את חומש, את ההתיישבות כולה, העיקר שאשאר בשלטון".

הפגנה מול ביתו של רה"מ בנט: "נוכל, גנבת את השלטון"

הפגנה מול ביתו של רה"מ בנט: "נוכל, גנבת את השלטון"

0
25.12.21|רועי שושה
עקבו אחרינו גם ב-Google News