accessibility-icon
share-icon

מרכז רפואי מאיר: "שיפור במצבה של הילדה שחלתה בשפעת"

רועי שושה

רועי שושה

כא טבת ה'תשפב (25.12.21)

0

like

0

dislike


מרכז רפואי מאיר מקבוצת כללית שמח לעדכן על שיפור במצבה של הילדה בת ה-8.5 שהיתה מורדמת ומונשמת בעקבות מחלת השפעת.

במהלך היום נגמלה הילדה מהנשמה ומצבה כעת מוגדר בינוני ויציב והיא ממשיכה להיות מטופלת ביחידת טיפול נמרץ ילדים במרכז הרפואי.

עקבו אחרינו גם ב-Google News