accessibility-icon
share-icon

אישה בת 60 נהרגה מפגיעת רכב בנוף הגליל

רועי שושה

רועי שושה

כא טבת ה'תשפב (25.12.21)

0

like

0

dislike


חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לבית החולים האיטלקי בנצרת אישה בת 60 במצב קשה עם חבלת ראש, שם נאלצו הרופאים לקבוע את מותה.

פראמדיק מד"א תאופיק רינאוי, סיפר: "הפצועה שכבה על הכביש בסמוך לרכב כשהיא מחוסרת הכרה וסובלת מחבלות קשות בראש ובגפיים. הענקנו לה טיפול רפואי ראשוני בשטח שכלל עצירת דימומים, קיבועים ומתן תרופות.

הכנסנו אותה לניידת טיפול נמרץ ופינינו אותה לבית החולים כשהיא מונשמת ומצבה קשה ולא יציב".

עקבו אחרינו גם ב-Google News