accessibility-icon
share-icon
שופינג בקניון, ארכיון | צילום: מרים אלסטר, פלאש 90
שופינג בקניון, ארכיון | צילום: מרים אלסטר, פלאש 90

קבינט הקורונה אישר את מתווה הקניונים ומתחמי המסחר

מערכת C14

מערכת C14

כ טבת ה'תשפב (24.12.21)

0

like

0

dislike

קבינט הקורונה אישר את מתווה הקניונים ומתחמי המסחר: קניונים יפעלו במתכונת תו סגול, על פי יחס תפוסה של אדם אחד בכל 15 מטרים


קבינט הקורונה אישר במשאל טלפוני את מתווה הפעילות בקניונים ובמתחמי המסחר, כפי שהציג המטה לביטחון לאומי בתיאום עם משרד הבריאות, בדיון הקבינט האחרון.

במסגרת ההחלטה נקבע כי:

• קניונים יפעלו במתכונת של תו סגול, על פי יחס תפוסה של 1:15 (אדם אחד בכל 15 מטרים).

• כניסה לחנויות ששטחן עולה על 100 מ"ר תתאפשר בכפוף להצגת תו ירוק, הן במתחמים פתוחים והן בקניונים ובמתחמי קניות סגורים. חובת התו הירוק תחול גם על העובדים בחנויות אלו.

• דוכני המזון בקניונים יתנו שירות ללקוחות בכפוף להצגת תו ירוק, ולא תתאפשר בהם ישיבה אלא איסוף עצמי בלבד.

• כניסה למסעדות הממוקמות בתוך קניון תתאפשר בכפוף להצגת תו ירוק, בהתאם למתכונת הנהוגה כיום במסעדות.

– התו הירוק בקניונים ובמתחמי המסחר לא יחול על מקומות המספקים שירותים חיוניים, כמפורט להלן: חנות למכירת מוצרי היגיינה (פארם), חנות אופטיקה, חנות למכירת עזרים רפואיים, מרכול, מכולת או סופרמרקט. במקומות אלו תימשך המתכונת הנהוגה כיום (תו סגול ביחס תפוסה של 1:7).

עקבו אחרינו גם ב-Google News