accessibility-icon
share-icon
צילום: ישיבת חומש
צילום: ישיבת חומש

יוסי דגן: "בנט וגנץ - בזכותכם המחבלים רוקדים והיהודים בוכים"

מערכת C14

מערכת C14

כ טבת ה'תשפב (24.12.21)

0

like

0

dislike

ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן מגיב בחריפות להרס הבתים בחומש הבוקר: "נפתלי בנט, הממשלה שלך נותנת הבוקר רוח גבית לטרור! חברים בקואליציה מתחבקים עם ראאד סלאח ואתם הורסים בתים בחומש?! הבטחת בניין הארץ ואנחנו מקבלים חורבן הארץ"


ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן, מגיב בחריפות להרס בתים הבוקר בחומש, פחות מ-24 שעות לאחר שמשפחת הנרצח צעדה עם מעל 15,000 בני אדם לחומש בדרישה להסדיר את הישיבה, ורק שבוע לאחר רצח יהודה דימנטמן הי"ד בפיגוע ירי לאחר שחזר לביתו מהישיבה. דגן תוקף את ראש הממשלה ושר הבטחון ואומר:

"בנט וגנץ – בזכותכם המחבלים רוקדים עם בקלוואות והיהודים בוכים! עוד לא הרסתם את בתי המחבלים שרצחו את יהודה דימנטמן, אבל עוד לא התייבש הדם של יהודה – וכבר הבוקר הרסתם בתים בחומש! איזו בושה!"

"נפתלי בנט, הממשלה שלך נותנת הבוקר רוח גבית לטרור! חברים בקואליציה מתחבקים עם ראאד סלאח ואתם הורסים בתים בחומש?! הבטחת בניין הארץ ואנחנו מקבלים חורבן הארץ. לא נשתוק! אנו דורשים ממך: לא להריסה, כן לבניית ארץ ישראל! אנו דורשים ממך להורות מיד לעצור את הריסת הבתים בחומש ולאשר את בניית הישיבה והישוב מחדש. אל תיתן פרס לטרור".

בסיום דבריו שולח ראש מועצת שומרון יוסי דגן מסר פוליטי ורומז על הפגנות גדולות: "הרבבות שצעדו אתמול בשומרון יצטרכו יצעדו, באלפי רבבה לירושלים.
עם ישראל לא יוותר".

עקבו אחרינו גם ב-Google News