accessibility-icon
share-icon
אילוסטרציה. צילום: שאטרסטוק
אילוסטרציה. צילום: שאטרסטוק

המומחים המליצו: חיסון רביעי לבני 60 ומעלה

מערכת C14

מערכת C14

יז טבת ה'תשפב (21.12.21)

0

like

0

dislike

צוות המומחים לטיפול במגפות המליץ הערב על מנת חיסון רביעית לבני 60 ומעלה, מדוכאי חיסון וצוותים רפואיים. ראש הממשלה כבר הנחה להיערך למבצע נרחב לחיסון רביעי של כלל המבוגרים מעל גיל 60 והצוותים הרפואיים בישראל


צוות המומחים לטיפול במגפות המליץ הערב (ג') על מנת חיסון רביעית לבני 60 ומעלה, מדוכאי חיסון וצוותים רפואיים זאת לנוכח העלייה בתחלואה והתפשטות וראיינט האומיקרון במדינה.

ראש הממשלה, נפתלי בנט, התייחס להחלטה ואמר כי זו בשורה נפלאה "אשר תסייע לנו לצלוח את גל האומיקרון ששוטף את העולם. מדינת ישראל ממשיכה לעמוד בחזית ההתמודדות העולמית עם המגפה. אזרחי ישראל היו הראשונים בעולם לקבל את החיסון השלישי, ואנו ממשיכים להוביל גם עם החיסון הרביעי".

בנט קרא לכל מי שעומד בקריטריונים שקבעו חברי הוועדה לצאת ולהתחסן: "קחו אחריות על הבריאות ועל הפרנסה של כולנו. החיסונים מצילים חיים. אל תבזבזו זמן, צאו להתחסן".

בהתאם להחלטה הנחה רה"מ בשיחה עם שר הבריאות, ניצן הורוביץ, בכירי משרדו וראשי קופות החולים להיערך למבצע נרחב לחיסון רביעי של כלל המבוגרים מעל גיל 60 והצוותים הרפואיים בישראל.

מגן דוד אדום יחל לחסן לנגיף הקורונה בקניונים ברחבי הארץ

בתוך כך מגן  דוד אדום יחל להפעיל החל ממחר (ד') מתחמי חיסון במגוון קניונים בפריסה ארצית, כחלק מהמאבק הלאומי בנגיף הקורונה. לבקשת משרד הבריאות, צוותי מגן דוד אדום יציבו קרוואנים ויקימו עמדות חיסונים אשר יונגשו לציבור הרחב – מבוגרים וילדים, במטרה לצמצם את גל התחלואה ולשמור על בריאות אזרחי ישראל.

עקבו אחרינו גם ב-Google News