accessibility-icon
share-icon

מנכ"ל בצלמו: "אין שום סיבה שחיילים נשלחים לעזור למסתננים"

רועי שושה

רועי שושה

טו טבת ה'תשפב (19.12.21)

0

like

0

dislike


צה"ל חזר להתנדב אצל ילדי המסתננים בשכונות דרום תל אביב. שי גליק מנכ"ל בצלמו, זעם על המהלך ומסר: "מדובר בבושה וחרפה. המסתננים הללו צריכים להיות מחוץ לישראל".

גליק הוסיף כי "אין שום סיבה שחיילים שמגיעים להגנת המולדת נשלחים לעזור למסתננים. אני דורש משר הביטחון טענת שחסר חיילים, תשמש בהם להגנה על חיי יהודים לא לעזרה ומשחק עם ילדי מסתננים".

מצה"ל נמסר כי הנושא נמצא כעת בבדיקה.

עקבו אחרינו גם ב-Google News