יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר בתגובה לחיילי צה"ל המתנדבים אצל המסתננים: "צה"ל צבא עם ישראל ולא צבא של מסתננים לא חוקיים. במקום שהמדינה תפעל להחזירם למדינתם ולהחזיר את השקט והביטחון לתושבי דרום תל אביב, היא מעודדת אותם להישאר".
ח"כ בן גביר הוסיף: "אם יש עודף כח אדם בצה"ל שצריך להתנדב, הוא מוזמן להתיישבות ביהודה ושומרון ולשמור על חיי אדם שמוסרים נפשם למען יישוב ארץ ישראל".
