ראשי//כללילקראת הסופה - בערים הבאות לא תתק לימודים באופן מוחלטרועי שושהטו טבת ה'תשפב (19.12.21)00בנהריה ועכו אין מחר לימודים – לפני שנתיים היו הצפות קשות וזוהי הסיבה שמחר אין לימודים. בנהריה ועכו לא רוצים סיבוכים כמו חילוצים והצפות. הלימודים יהיו מקוונים. (בזום). 0כתבו תגובה