accessibility-icon
share-icon
צילום: ללא
צילום: ללא

מחאה בבני ברק מחוץ לרשת פוקס: שכר רעב זה לא אופנתי

אדיר לחקים

אדיר לחקים

טו טבת ה'תשפב (19.12.21)

0

like

0

dislike


פעילי עומדים ביחד המקדמים את קמפיין 'מינימום 40' להעלאת שכר המינימום הגיעו היום לרשת פוקס בבני ברק לקידום קריאתם להחרמת רשת פוקס אשר משלמת 'שכר רעב' לעובדיה. הפעילים קראו לעוברים והשבים להחרים את רשת 'פוקס' עד אשר תעלה את השכר לעובדיה ל-40 ש"ח מינימום

maximize-image
צילום: ללא

מתנועת עומדים ביחד נמסר: "הציבור אומר את דברו באופן ברור: שכר רעב זה לא אופנתי ותשלום לעובדים זה בייסיק. אנחנו קוראים לציבור להדיר את רגליו מפוקס, עד אשר ויזל יפסיק לנצל את עובדיו וישלם להם שכר ראוי שאיתו אפשר לסגור את החודש. מינימום 40".

 

עקבו אחרינו גם ב-Google News