פעילי עומדים ביחד המקדמים את קמפיין 'מינימום 40' להעלאת שכר המינימום הגיעו היום לרשת פוקס בבני ברק לקידום קריאתם להחרמת רשת פוקס אשר משלמת 'שכר רעב' לעובדיה. הפעילים קראו לעוברים והשבים להחרים את רשת 'פוקס' עד אשר תעלה את השכר לעובדיה ל-40 ש"ח מינימום

מתנועת עומדים ביחד נמסר: "הציבור אומר את דברו באופן ברור: שכר רעב זה לא אופנתי ותשלום לעובדים זה בייסיק. אנחנו קוראים לציבור להדיר את רגליו מפוקס, עד אשר ויזל יפסיק לנצל את עובדיו וישלם להם שכר ראוי שאיתו אפשר לסגור את החודש. מינימום 40".
