accessibility-icon
share-icon
אילוסטרציה, צילום: דוברות המשטרה
אילוסטרציה, צילום: דוברות המשטרה

המלחמה בתאונות הדרכים: זה מספר הדוחות שנרשמו בסופ"ש האחרון

יצחק אבוחצירא

יצחק אבוחצירא

טו טבת ה'תשפב (19.12.21)

0

like

0

dislike

משטרת ישראל מסרה כי במהלך פעולות האכיפה בסופ"ש האחרון נרשמו מעל 2,800 דוחות, מתוכם 582 בגין נהיגה מופרזת. 492 דו"חות נוספים נרשמו למשתמשי טלפון נייד בנהיגה


משטרת ישראל מסרה כי שוטרי אגף התנועה, רשמו במהלך סוף השבוע 2,841 דו"חות במסגרת פעילות אכיפה נגד נהגים המבצעים עבירות מסכנות חיים ועבירות של בריונות בכביש ברחבי הארץ.

maximize-image
images-count1+
ניידת. דוברות המשטרה

הנה פירוט חלק מהדו"חות שנרשמו בסופ"ש האחרון:

582 דוחות נרשמו בגין נהיגה במהירות מופרזת. הזמנות לדין וברירות משפט נרשמו בהתאם. 492 דוחות נרשמו בגין שימוש בטלפון נייד. שימוש בטלפון נייד בזמן נהיגה מהווה עבירה חמורה ומגדיל משמעותית את הסיכוי למעורבות בתאונה. 146 דוחות נרשמו לנהגי רכב כבד שביצעו עבירות תנועה או שברכבם התגלו ליקויי בטיחות ותקינות.

נגד רוכבי אופנועים וקטנועים נרשמו 53 דוחות. 54 נהגים נתפסו בשכרות אלכוהול/סמים. 97 רישיונות נהיגה נפסלו למשך 30 ימים לנהגים שביצעו עבירות חמורות. 71 כלי רכב הושבתו למשך 30 ימים והועברו למגרש אחסנה עקב עבירות חמורות שביצעו בעליהם.

maximize-image
images-count1+
פלאפון בנהיגה. צילום: שאטרסטוק

דוברות המשטרה: שוטרי אגף התנועה ימשיכו בפעילות אכיפה ממוקדת ובלתי מתפשרת בדגש לצירי תנועה בהם קיים ריבוי של תאונות דרכים. הפעילות מתבצעת באמצעות מגוון אמצעים טכנולוגיים, המייצרים הרתעה ומגדילים משמעותית את סיכויי מבצעי העבירות להיתפס.

עקבו אחרינו גם ב-Google News