צה"ל ופיקוד הסייבר האמריקאי תרגלו תרחישי לחימה במימד הסייבר, וזאת במטרה לשפר את מוכנות צה"ל ופיקוד הסייבר האמריקאי לאיומי הסייבר ההולכים וגוברים. התרגיל התקיים במתקן מיוחד של פיקוד הסייבר האמריקאי בארה"ב.
זאת לא הפעם הראשונה שצה"ל מקיים התרגיל במשותף עם האמריקאים, מדובר בתרגיל השישי במספר שמתקיים בשילוב הכוחות. התרגיל התקיים בהובלת אגף התקשוב וההגנה בסב"ר, והתרגיל מבטא את השותפות האסטרטגית ההולכת וגוברת בין הצבאות.
ראש אגף התקשוב וההגנה בסב"ר, אלוף ליאור כרמלי, ציין כי "מרחב הסייבר משתנה ומתפתח למרחב לחימה גלובאלי יומיומי המאיים לפגוע בגופים ממשלתיים, פרטיים ואזרחיים. השותפות האסטרטגית של צה"ל בתחומים אלו חשובה ומשמעותית בתרגול משותף יחד עם פיקוד הסייבר האמריקאי".
