קשיש בן 89 נמצא מחוסר הכרה בדירה בערד. חובשים ופרמדיקים של מד"א פינו אותו לבית החולים סורוקה בבאר שבע עם סימני היפותרמיה.
פראמדיקית מד"א ירדן מאדר סיפרה: "כשנכנסנו לדירה ראינו את הגבר שוכב בהכרה מעורפלת כשהוא קר מאוד למגע. הענקנו לו טיפול רפואי שכלל חימום, נוזלים וטיפול תרופתי. עטפנו אותו בשמיכה מיוחדת ששומרת על חום גוף ופינינו אותו לבית החולים כשמצבו יציב".
