accessibility-icon
share-icon

חה"כ אמסלם: "מודה לרב על תמיכתו וקריאתו בעד ההתחסנות"

רועי שושה

רועי שושה

יג טבת ה'תשפב (17.12.21)

0

like

1

dislike


חה"כ דודי אמסלם: "באתי אמש לקבל את ברכתו של מרן שר התורה הגר״ח קנייבסקי שליט״א. אני מחזק את בני ביתו במאבקם במתנגדי החיסונים, ומודה לרב על תמיכתו וקריאתו הברורה בעד ההתחסנות. נמשיך להיאבק יחדיו למען מסורת ישראל והתורה הקדושה".

עקבו אחרינו גם ב-Google News