ראשי//כלליחה"כ אמסלם: "מודה לרב על תמיכתו וקריאתו בעד ההתחסנות"רועי שושהיג טבת ה'תשפב (17.12.21)01חה"כ דודי אמסלם: "באתי אמש לקבל את ברכתו של מרן שר התורה הגר״ח קנייבסקי שליט״א. אני מחזק את בני ביתו במאבקם במתנגדי החיסונים, ומודה לרב על תמיכתו וקריאתו הברורה בעד ההתחסנות. נמשיך להיאבק יחדיו למען מסורת ישראל והתורה הקדושה". 0כתבו תגובה