accessibility-icon
share-icon

ראש מועצת בית אל: "הגיע הזמן לחומת מגן 2"

רועי שושה

רועי שושה

יג טבת ה'תשפב (17.12.21)

0

like

0

dislike


ראש מועצת בית אל, שי אלון, הגיב לפיגוע אמש ואמר כי: "באופן רשמי הותר דמינו. הגיע הזמן לחומת מגן 2. כאשר האוייב הפלסטיני מרים את הראש וקיני טרור פועלים ביהודה ושומרון ובתחומי הקו הירוק, זה הזמן לפעול ולגדוע את הטרור בכל הארץ. אנו עדים לעליית מדרגה בפעילויות הטרור שמלווה במסע דה לגיטימציה כנגד ציבור המתיישבים".

עוד אמר כי: "אני קורא לראש הממשלה נפתלי בנט להכריז עוד הלילה על חזרה לצפון השומרון ולתקן את העוול של ההתנתקות. רק ביסוס ההתיישבות היהודית היא המענה האמיתי לטרור. שהאוייב יבין שאנחנו כאן כדי להשאר ושאנחנו לא מוכנים לספוג טרור הוא יירתע, בדיוק כפי שהיה אחרי חומת מגן. אני שולח תנחומים למשפחת הנרצח הי"ד".

עקבו אחרינו גם ב-Google News