ח״כ גדי יברקן: ״הממשלה הפלסטינית-ישראלית הראשונה"(כדברי ח"כ אחמד טיבי) התנהלותם מעודדת טרור ולא הרתעה.
הממשלה לא יכולה לעצור את הטרור, אפילו לגנות אינם מסוגלים, אם יגנו הצד הפלסטיני בממשלה יהיה כעס.
אם יכעסו – תיפול הממשלה. חוששים שתקום ממשלה חדשה. ממשלה של העם היהודי! מאחל החלמה מהירה לפצועים ומשתתף בצער משפחת הנרצח.
יהי זכרו ברוך.״
