accessibility-icon
share-icon
בנט. צילום: חיים צח/ לע"מ
בנט. צילום: חיים צח/ לע"מ

בנט המריא לאמירויות לקראת פגישה עם יורש העצר

דור אזרד

דור אזרד

ח טבת ה'תשפב (12.12.21)

0

like

0

dislike

ראש הממשלה, נפתלי בנט, המריא כעת לביקור היסטורי ראשון באיחוד האמירויות: "היחסים מצוינים וענפים, עלינו להמשיך לטפח ולחזק אותם, ולבנות את השלום החם בין שני העמים"


בהזמנת יורש העצר של איחוד האמירויות, שייח׳ מוחמד בן זאיד, המריא היום (א׳) לביקור במדינה. מדובר בביקור ראשון של ראש ממשלה ישראלי באיחוד האמירויות.

צפו בדבריו של ראש הממשלה נפתלי בנט עם עלייתו לטיסה לאמירויות:

ראש הממשלה אמר עם עלייתו למטוס: "אני שמח להמריא לביקור היסטורי, ראשון מסוגו, באיחוד האמירויות. אני אפגש שם עם יורש העצר, מוחמד בן זאיד, ועם עוד שרים וגורמים בכירים באמירויות".

עוד הוסיף בנט: "הביקור נועד להעמיק את שיתופי הפעולה בין המדינות בכל התחומים. היחסים מצוינים וענפים, ועלינו להמשיך לטפח ולחזק אותם, ולבנות את השלום החם בין שני העמים".

maximize-image
בנט. צילום: אוהד צווינברג פול פלאש 90

בנט העלה לעמוד הטוויטר שלו גם ציוץ עם הכיתוב: "אני יוצא עכשיו לביקור הרשמי הראשון אי פעם של ראש ממשלה ישראלי באיחוד האמירויות. הפוטנציאל הגלום בשותפות בין ישראל לאמירויות הוא עצום. ביחד, יש לנו אפשרות אמיתית ליצור מזרח תיכון יציב, משגשג יותר וחזק יותר. וזוהי רק ההתחלה".

עקבו אחרינו גם ב-Google News