בהזמנת יורש העצר של איחוד האמירויות, שייח׳ מוחמד בן זאיד, המריא היום (א׳) לביקור במדינה. מדובר בביקור ראשון של ראש ממשלה ישראלי באיחוד האמירויות.
צפו בדבריו של ראש הממשלה נפתלי בנט עם עלייתו לטיסה לאמירויות:
ראש הממשלה אמר עם עלייתו למטוס: "אני שמח להמריא לביקור היסטורי, ראשון מסוגו, באיחוד האמירויות. אני אפגש שם עם יורש העצר, מוחמד בן זאיד, ועם עוד שרים וגורמים בכירים באמירויות".
עוד הוסיף בנט: "הביקור נועד להעמיק את שיתופי הפעולה בין המדינות בכל התחומים. היחסים מצוינים וענפים, ועלינו להמשיך לטפח ולחזק אותם, ולבנות את השלום החם בין שני העמים".

בנט העלה לעמוד הטוויטר שלו גם ציוץ עם הכיתוב: "אני יוצא עכשיו לביקור הרשמי הראשון אי פעם של ראש ממשלה ישראלי באיחוד האמירויות. הפוטנציאל הגלום בשותפות בין ישראל לאמירויות הוא עצום. ביחד, יש לנו אפשרות אמיתית ליצור מזרח תיכון יציב, משגשג יותר וחזק יותר. וזוהי רק ההתחלה".
אני יוצא עכשיו לביקור הרשמי הראשון אי פעם של ראש ממשלה ישראלי באיחוד האמירויות.
הפוטנציאל הגלום בשותפות בין ישראל לאמירויות הוא עצום. ביחד, יש לנו אפשרות אמיתית ליצור מזרח תיכון יציב, משגשג יותר וחזק יותר.
וזוהי רק ההתחלה. 🇮🇱🇦🇪 pic.twitter.com/x8DjRnyhji— Naftali Bennett בנט (@naftalibennett) December 12, 2021
