accessibility-icon
share-icon
הפגנת הימין ברעננה, צילום: איציק שאג
הפגנת הימין ברעננה, צילום: איציק שאג

"בנט תתפטר": עשרות פעילי ימין הפגינו אמש בצומת רעננה

מוטי קסטל

מוטי קסטל

ז טבת ה'תשפב (11.12.21)

0

like

0

dislike

כמדי שבוע הגיעו עשרות פעילי ימין למחות נגד מה שהם מכנים: 'ההפיכה השלטונית' ונגד שורת החוקים שמקדמת הממשלה בענייני דת ומדינה


עשרות פעילי ימין הפגינו אמש (מוצ"ש) בצומת רעננה שם מתגורר רה"מ נפתלי בנט. כמידי מוצאי שבת מגיעים המפגינים למחות נגד מדיניותו של רה"מ.

הם קוראים להתפטרותו המיידית וכורזים: "בנט תתפטר, לא רוצים אותך יותר" ו-"עם בנט ולפיד אין לנו עתיד" במחאה נגד מה שהם מכנים הרס הזהות היהודית של המדינה בשל שורת הגזרות שמקדמת הממשלה בענייני דת ומדינה.

יצוין כי המפגינים נמצאים בצומת רעננה הרחוקה מביתו של רה"מ בשל החלטת בית המשפט ומשטרת ישראל להגביל את ההפגנות השבועיות בסמוך למעון שהוגדר "ביתו הפרטי" של ראש הממשלה, למרות שבמקום מוקמת בימים אלו תשתית אבטחה הזהה בהיקפה לתשתית המוקמת במעון הרשמי בבלפור העובר גם הוא שיפוצים בימים אלו.

עקבו אחרינו גם ב-Google News