עשרות פעילי ימין הפגינו אמש (מוצ"ש) בצומת רעננה שם מתגורר רה"מ נפתלי בנט. כמידי מוצאי שבת מגיעים המפגינים למחות נגד מדיניותו של רה"מ.
הם קוראים להתפטרותו המיידית וכורזים: "בנט תתפטר, לא רוצים אותך יותר" ו-"עם בנט ולפיד אין לנו עתיד" במחאה נגד מה שהם מכנים הרס הזהות היהודית של המדינה בשל שורת הגזרות שמקדמת הממשלה בענייני דת ומדינה.
יצוין כי המפגינים נמצאים בצומת רעננה הרחוקה מביתו של רה"מ בשל החלטת בית המשפט ומשטרת ישראל להגביל את ההפגנות השבועיות בסמוך למעון שהוגדר "ביתו הפרטי" של ראש הממשלה, למרות שבמקום מוקמת בימים אלו תשתית אבטחה הזהה בהיקפה לתשתית המוקמת במעון הרשמי בבלפור העובר גם הוא שיפוצים בימים אלו.
