accessibility-icon
share-icon
צילום: רשתות ערבים
צילום: רשתות ערבים

ערבים מהכפר ביתא הציתו עמדה צה"לית סמוכה לאביתר וכביש אלון

שיראל ללום נהיר

שיראל ללום נהיר

ז טבת ה'תשפב (11.12.21)

0

like

0

dislike

ערביי הכפר ביתא שמוחים חודשים נגד בתי היהודים בהתנחלות אביתר הציתו בצהרי השבת עמדה צה"לית סמוך לכביש אלון


עמדה צה"לית הסמוכה לישוב אביתר, הוצתה בצהרי השבת בידי פורעים ערבים מהכפר ביתא.

העמדה שנמצאת בסמוך לציר אלון, הוצבה במטרה למנוע ממתפרעים שניסו בפעמים רבות בחודשים האחרונים להגיע אל הציר, ולהשליך אבנים ובקבוקי תבערה לעבר מכוניות ישראליות.

הצתת העמדה לאור יום, מצטרפת לאירוע חמור נוסף שהתרחש בליל שבת, בו השליכו ערבים אבנים ובקבוקי תבערה לעבר עמדה צה"לית הסמוכה לחטמ"ר שומרון, וחסמו את כביש הגישה שמוביל לישובים אלון מורה ואיתמר.

ההתפרעויות החריגות פרצו עם כניסת השבת, זאת בעקבות חיסולו של מחבל ערבי תושב הכפר ביתא בידי לוחמי צה"ל, שיידה אבנים בעזרת קלע לעבר הלוחמים וסיכן את חייהם.

העמדה לא הייתה מאויישת וכוחות שהוקפצו כיבו את האש.

עקבו אחרינו גם ב-Google News