accessibility-icon
share-icon
נתב"ג, אילוסטרציה | צילום: פלאש 90
נתב"ג, אילוסטרציה | צילום: פלאש 90

משרד הבריאות: 14 נדבקים חדשים באומיקרון זוהו היום בישראל

מערכת C14

מערכת C14

ו טבת ה'תשפב (10.12.21)

0

like

0

dislike

משרד הבריאות מעדכן כי היום זוהו 14 מאומתים חדשים לוראיינט האומיקרון. עד כה זוהו בישראל 35 מאומתים


משרד הבריאות מעדכן כי היום (ו') זוהו 14 מאומתים חדשים לוראיינט האומיקרון. עד כה זוהו בישראל 35 מאומתים. 24 מאומתים ששבו מדרום אפריקה , אנגליה, צרפת, ארה"ב, איחוד האמירויות ובלרוס. 6 מאומתים שהינם מגעים של שבים מדרום אפריקה ואנגליה ו-5 בקהילה.

מתוך אותם 35 מאומתים: 10 לא מוגנים (לא מחוסנים, מחלימים שעברה חצי שנה מההחלמה, ומחוסנים במנה שניה שעברה חצי שנה ממועד החיסון) ו – 25 מוגנים.

קיים חשד גבוה לעוד 52 מקרים של חשיפה לוראיינט אומיקרון שעדיין לא התקבלו תוצאות הריצוף. מבין סך המאומתים וה"חשד הגבוה" (87): 31 עם סימפטומים. 41 בלי סימפטומים 15 בתהליך בדיקה.

בתוך כך 589 מאומתים חדשים התגלו אתמול מתוך 91,736 נבדקים לגילוי הנגיף. 93 חולים שמצבם מוגדר קשה, 55 מתוכם מונשמים. הבשורות המדאיגות מגיעות מגזרת מקדם ההדבקה R שנמצא בעלייה ועומד כעת על 1.1, מה שאומר שהמגפה נמצאת בהתפשטות.

נזכיר כי בדו"ח שהוגש הלילה לראש הממשלה, לשר הבריאות, למל"ל ולד"ר שרון אלרואי פרייס מטעם חוקרי האוניברסיטה העברית מזהיר כי הגל החמישי החל בישראל, וכי יש לעכב התפרצות אומיקרון, כדי לאפשר איסוף מידע אמין להמשך פעולה.

עקבו אחרינו גם ב-Google News