מאיה רייטן-סטול, שנעצרה לפני כחודש בבלארוס לאחר שנמצאו באמתחתה 6 גרם קנאביס, פנתה היום (ג') במכתב מהכלא בו היא נמצאת וקראה לממשלה לפעול לשחרורה.
"אני סובלת פה, עוברת ייסורי תופת, מוטרפת מדאגות לילדיי ולהוריי האהובים שאינם צעירים. אני מנותקת מכל קשר לעולם שבחוץ ועיניי יבשו מדמעות, כי ככה זה עובד פה", כתבה.
"אני פונה בתחינה, בזעקה כואבת לבעלי התפקידים המכובדים בממשלה בבקשה לפעול במלוא המרץ ולסיים את הגיהנום שאני עוברת פה. כל יום פה משול לשנה שלמה שחולפת עבורי. האוכל פה לא כשר ולא נגעתי בו. השפה האנגלית אינה מדוברת פה ואני לבד, נמקה בתא המעצר. עצם העובדה שאני עצורה פוגעת בנוסף בכבודי הנפשי, ותשובות לשאלות המתבקשות בנסיבותיי אין", הוסיפה.
"אני מלאת תקווה ואמונה שהמאמצים שעושים בני משפחתי בסופו של דבר יביאו להגשמת משאלת לבי בפצוע והמדמם, להשיב אותי במהרה הבייתה",סיימה.
