"קבוצת גדיש" והשותפה אג'יס הבינלאומית, ינהלו את פרויקט התחבורה הגדול ביותר מאז קום המדינה עם זכייתן במכרז לניהול רשת המטרו בהיקף חזוי של כ-150 מיליארד ₪. החברה שפעילה למעלה מ40 שנה, ניהלה בעבר ומנהלת כיום פרויקטים לאומים גדולים בהם הקמת שדה התעופה ע"ש אילן ואסף רמון בשיתוף עם קבוצת ברן, מנהלת חיבורי נמל המפרץ בחיפה ופרויקטים רבים נוספים בתחומי התשתיות. משה בנג'ו, מנכ"ל קבוצת גדיש "נביא בשורה תחבורתית אדירה לעם ישראל בלוחות הזמנים שהוגדרו, כדי לתת מענה לאתגרים הלאומיים בתחומי התחבורה בגוש דן".
קבוצת גדיש, המוחזקת על ידי אפי שורקא ומשפחתו, הבעלים של קבוצת SIG, זכתה יחד עם חברת אג'יס במכרז של החברה הממשלתית נת"ע ותנהל את רשת המטרו, שצפוי להיות פרויקט הדגל הלאומי בתחום התחבורה ולשמש עם השקתו, כפתרון המרכזי לתחבורה ציבורית נגישה במרכז הארץ.
בקרב מנהלי השותפות שתוביל את הפרויקט נרשמה היום כצפוי התרגשות גדולה, לצד היערכות מקצועית לתהליכי גיוס כוח אדם בהיקפים משמעותיים לצורך תחילת העבודות לקידום הפרויקט על פי מדיניות הממשלה. משה בנג'ו, מנכ"ל קבוצת גדיש: "אנחנו גאים לשלב כוחות עם שותף מנוסה כמו אג'יס, ומחויבים לספק יחד שירות מקצועי למערכת המטרו של מטרופולין תל אביב – פרויקט הדגל של נת"ע. קבוצת גדיש פועלת במשך למעלה מארבעים שנה בכל מדינת ישראל בפרויקטים מגוונים בתחומי התחבורה בכלל והרכבות בפרט. בסביבה תחרותית, הצלחנו לרכוש את אמונם המתמשך של גופים ממשלתיים הודות לאיכות, לאמינות ולתשוקה שלנו לביצוע פרויקטים תוך עמידה במגבלות זמן ותקציב כדי לשפר את חיי התושבים".

הפרויקט בהיקף חזוי של כ- 150 מיליארד ₪ ינוהל על ידי שותפות שהקימו גדיש ואג'יס בשם METAV שתהיה מנהלת רשת המטרו עבור נת"ע. קבוצת גדיש פעילה למעלה מ40 שנה ומעסיקה מהנדסים בכל רחבי מדינת ישראל, בניהול פרויקטים לגופי הממשלה, חברות ממשלתיות, ועיריות לצד פעילות יזמות בתחום הנדל"ן. לאג'יס יש למעלה מ-50 שנות ניסיון גלובלי בתכנון, בנייה ומסירה של מערכות מטרו באורך מצטבר של 750 ק"מ הפרוסים בכל רחבי העולם. אג'יס ביצעה בהצלחה פרויקטים מורכבים בסביבות מגוונות, ביניהן המזרח התיכון, אירופה, צפון אפריקה, צפון אמריקה, וגם בישראל.
את קבוצת גדיש ייצגו עורכי הדין רימון תלחמי ועו"ד סנדרה שניידר ממשרד גלעד שר, תלחמי ושות'.
