ראשי//כלליהגלולה לקורונה שפיתחה חברת ׳מרק׳ רושמת הפחתה בכמות החוליםרועי שושהכג כסלו ה'תשפב (27.11.21)00חדשות מאכזבות: הגלולה לקורונה שפיתחה חברת ׳מרק׳ השיגה הפחתה של 30% בכמות האשפוזים והתמותה בקרב החולים שנטלו אותה, לעומת 50% במחקרים קודמים. ישראל כבר רכשה את התרופה, שתגיע בתחילת שנת 2022. 0כתבו תגובה