accessibility-icon
share-icon

הגלולה לקורונה שפיתחה חברת ׳מרק׳ רושמת הפחתה בכמות החולים

רועי שושה

רועי שושה

כג כסלו ה'תשפב (27.11.21)

0

like

0

dislike


חדשות מאכזבות: הגלולה לקורונה שפיתחה חברת ׳מרק׳ השיגה הפחתה של 30% בכמות האשפוזים והתמותה בקרב החולים שנטלו אותה, לעומת 50% במחקרים קודמים. ישראל כבר רכשה את התרופה, שתגיע בתחילת שנת 2022.

עקבו אחרינו גם ב-Google News