פיצוץ ארע הבוקר (ד') במפעל האזור התעשייה הר טוב הסמוך לבית שמש. ארבעה עובדים שהיו במקום נפצעו, שלושה מהם במצב קשה, עם כויות נרחבות על גופם.
ופצוע רביעי במצב קל עד בינוני, בהכרה מלאה.
ממשטרת ישראל נמסר: "לפני זמן קצר, התקבל דיווח על אודות אירוע פיצוץ מכונה במפעל מסגרות באזוה"ת הר טוב בבית שמש וכתוצאה מכך החלה שריפה במפעל. כוחות משטרה במקום מבצעים פעולות ראשוניות לסגירת הזירה, צירי פינוי ובמקביל מסייעים לגורמי חירום והצלה".

מדוברות איחוד הצלה – מחוז ירושלים נמסר: "צוות אמבולנס של איחוד הצלה מעניקים בדקות אלו סיוע ראשוני לשבעה נפגעים (בשלב זה כולם בהכרה) במפעל באיזור התעשייה הר טוב. לדברי עוברי אורח נשמע פיצוץ תוך כדי עבודתם והם נפצעו כתוצאה מההדף".
אליעזר טייב חובש איחוד הצלה מסר: "לדברי עוברי אורח נשמע פיצוץ והתלקחה דליקה תוך כדי עבודתם ובעקבות כך הם נפצעו כתוצאה מכוויות, הדף, ושאיפת עשן. לאחר הסיוע הראשוני בזירה כלל הנפגעים פונו לבתי החולים – חלקם פונו באמבולנס של איחוד הצלה".

מדוברות מד"א נמסר : בשעה 11:48 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירושלים על מספר פועלים שנפצעו במהלך עבודה במפעל באזור התעשיה סמוך לבית שמש. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים במקום טיפול רפואי ל-7 פצועים במצב בינוני וקל עם כוויות בפלג גופם העליון.
