אסון כבד בארצות הברית:
הלילה (בין ראשון לשני) מספר בני אדם נהרגו ועוד יותר מ-20 איש נפצעו במהלך אירוע דריסה בעיירה וואקשה שבמדינת וויסקונסין בארה"ב. ככל הנראה ועל דיווחים של עדי ראייה, ג'יפ אדום דהר לעבר המשתתפים במצעד חג המולד ופגע בעשרות מהםואף נשמעו יריות בזירה.
צפו בדיווח של טל היינריך מארצות הברית:
לאחר מכן מפקד המשטרה שנכח באזור הודה כי אחד משוטריו פתח באש לעבר הנהג הפוגע, שתחילה הצליח לברוח אך לבסוף נתפס על ידי כוחות המשטרה.
האירוע התרחש בשעה 01:30 שעון ישראל, במהלך מצעד לכבוד חגיגות חג המולד, פרץ להפתעת ההולכים והשבים ג'יפ את המחסומים ופגע בעוצמה במשתתפי התהלוכה. כוחות ההצלה מסרו שמעל עשרה מבוגרים ועוד 13 קטינים הועברו לבתי חולים באזור.
לאחר האירוע, המשטרה קראה להימנע מהגעה למקום ופתחה מרכז לאיחוד משפחות, לטובת משתתפי המצעד שאיבדו קשר עם יקיריהם. בתדרוך הקשה שמסר קצין המשטרה דניאל תומפסון, הוא עדכן את המשתתפים כי בתקרית נהרגו מספר אנשים שלקחו חלק במצעד, אך לא מסר את מספרם המדויק עד למסירת ההודעות למשפחותיהם.
