הם הולכים לישון לבד, וקמים לבד מול ארבעה קירות בכל יום, שבת וחג. הייאוש נכנס להם דרך החלון, והתקווה ברחה מן הדלת. יש להם חולאים שונים ומשונים, כאבים בגוף שמחלישים את הנפש, וכאבים בנפש שמחלישים את הגוף.

אין להם חלומות גדולים – רק לאכול ארוחה חמה עם מישהו שרואה אותם, שאכפת לו מהם. מתי בפעם האחרונה עלה על פניהם חיוך?
בישראל 2021 ניתן לקרוא לכך "מגפת הגיל השלישי". איך זה מרגיש לבחור בין אוכל לבין תרופות? איך זה מרגיש שהבדידות מציקה בבטן יותר מהרעב?
הם לא יכולים לבד. כולנו חייבים להתגייס למענם
היום, יום חמישי, 18.11 י"ד כסלו. יתקיים משדר מיוחד ומרגש בערוץ 20
לרגל חג החנוכה החל מ-12:00 ועד חצות.
יחד איתכם נכניס לקשישים הבודדים אור ושמחה לחיים.

