נשיא המדינה, יצחק הרצוג, שוחח בטלפון היום (ה') עם נשיא טורקיה רג׳פ תאיפ ארדואן. במהלך השיחה הודה הנשיא הרצוג לנשיא ארדואן על מעורבותו ותרומתו האישית להשבת הזוג אוקנין למדינת ישראל.
לפי בית הנשיא השיחה התנהלה באווירה חיובית ובמהלך השיחה הנשיא ארדואן הדגיש את החשיבות שהוא מייחס ליחסים עם ישראל, אשר לדבריו חשובים ביותר לשלום, לביטחון וליציבות במזרח התיכון.
הנשיא הרצוג בירך על הכוונה שטורקיה וישראל יקיימו דיאלוג מקיף בנושאים בילטרליים ואזוריים הנוגעים לשלום האזורי. השניים קבעו להמשיך ולעמוד בקשר.

סוף לדרמה בטורקיה: בני הזוג אוקנין שוחררו ממעצר ושבו לארץ
0
18.11.21|אדיר לחקים
כזכור הלילה שוחררו ממעצרם בטורקיה הזוג אוקנין ועם שחר עלו על הטיסה לישראל וחזרו לביתם שבמודיעין, זאת בתום מאמצים של ראש הממשלה נפתלי בנט, שר החוץ יאיר לפיד המוסד והנשיא הרצוג.
