accessibility-icon
share-icon
נתניהו. צילום: יונתן זינדל פלאש 90
נתניהו. צילום: יונתן זינדל פלאש 90

נתניהו על המעבר ל-14: "לא אתפלא אם ינסו לעצור את זה בממשלה"

רועי שושה

רועי שושה

יא כסלו ה'תשפב (15.11.21)

0

like

0

dislike

ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו ניהל שיחה בשידור חי, ברשתות החברתיות. "לא אתפלא אם ינסו לעצור את זה. (הקואליציה) גם חוסר הפרסום של לפ"מ בערוץ - נובע מהמקום הזה. הם מבינים שהרייטינג עולה וזה חורה להם"


רה"מ לשעבר בנימין נתניהו, ניהל הערב (שני) שיחה ברשתות החברתיות: "אני הולך, כל הזמן אני הולך. הלכתי על המכשיר בחדר הכושר, קודם הלכתי במרפסת של הכנסת. לשם אני הולך. זה כנראה משאלת לב של מישהו".

נתניהו התייחס לעדויות בבית המשפט כנגדו: "הביאו את העד הראשון, אמרו עליו שהוא 'עד גורלי'. אילן ישועה, לא הביא ישועה. הוא קרס. גם ברגר קרס. מה זה קרס? בקול דממה דקה. כשהעדים של התביעה באים הם מקבלים הדהוד דרמטי במהדורות בערב אבל אחר כך כשבאה החקירה הנגדית ומקריסה את העדויות האלה – קול דממה דקה".

maximize-image
images-count1+
רה"מ לשעבר נתניהו. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

כזכור, נתניהו רכש סמארטפון חדש. כאשר נשאל על כך. הגיב: "אני לא משועבד, אני רק בשליש שעבוד, אפילו עשרים אחוזים. 80% כוחות סוס בחוץ, בקריאה בספרים. הקריאה עבורי היא מעיין עשיר ולא רק מפלט או מקלט משגרת היום. אני קורא הרבה מאוד ומבלה את רוב זמני בקריאת ספרי היסטוריה".

maximize-image
images-count1+
משפט נתניהו. צילום: אורן בן חקון פלאש 90

בנוסף על כך – התייחס גם כן, על המעבר לאפיק 14: לא אתפלא אם ינסו לעצור את זה. (הקואליציה) גם חוסר הפרסום של לפ"מ בערוץ- נובע מהמקום הזה. הם מבינים שהרייטינג עולה וזה חורה להם.

עקבו אחרינו גם ב-Google News