accessibility-icon
share-icon

בנט שוחח עם משפחת הזוג אוקנין שעצור בטורקיה

רועי שושה

רועי שושה

ט כסלו ה'תשפב (13.11.21)

0

like

0

dislike


רה"מ בנט שוחח הערב (מוצאי שבת) עם משפחתם של נטלי ומורדי אוקנין, השוהים כעת במעצר בטורקיה.

בנט ביקש לחזק את בני המשפחה ולעדכנם במאמצים הנעשים להחזרתם של בני הזוג, שכפי שהודגש כבר על ידי גורמים רשמיים, אינם עובדים עבור אף סוכנות ישראלית.

ראש הממשלה אמר, כי הדרגים הבכירים ביותר בישראל עסקו בנושא לאורך כל סוף השבוע, בהובלת משרד החוץ, וימשיכו לפעול ללא לאות, במטרה להביאו לידי פתרון בהקדם האפשרי.

עקבו אחרינו גם ב-Google News