מדינת ישראל רושמת הערב (ג') הישג מרשים כשנכון לעכשיו ישנם 4,000,333 מחוסנים ישראלים במנת הבוסטר המשלימה את ההגנה החיסונית. בנוסף לציון הדרך החשוב שאר הנתונים ממשיכים לרדת ומצביעים על המשך המגמה החיובית במאבק בנגיף.
רק 563 מאומתים חדשים אתמול התגלו אתמול זאת מתוך 86,874 נבדקים לגילוי הנגיף. מספר החלים הקשים נמוך גם הוא ועומד כעת רק על 153 חולים במצב קשה, רק 36 מהם מחוברים לאקמו.
ממטה הסברה למאבק בנגיף הקורונה נמסר: "גופי הרפואה והמחקר המובילים בעולם ממליצים על החיסון והוא בטוח ויעיל. כיום אנו יודעים שהחיסון השלישי נדרש על מנת להשלים את ההגנה החיסונית ומדינות רבות בעולם הולכות בעקבות ישראל ומעניקות אותו לתושביהן".
נזכיר כי מוקדם יותר היום, ראש הממשלה נפתלי בנט ושר הבריאות ניצן הורוביץ, סיכמו על ביטול מגבלות ההתקהלות במקומות פתוחים וביטול התו הירוק במקומות בסיכון נמוך.
בהתאם להמלצות משרד הבריאות, הוחלט כי חובת עטיית מסיכה בהתקהלות מעל 100 איש בשטח פתוח תבוטל, אך עם זאת, חובת עטיית מסיכה במקום סגור תישאר על כנה.
